Hvis du er utilfreds med en sagsafgørelse, har du mulighed for at klage over den til Dansk Tandforsikring. Det er vigtigt, at du i første omgang sætter dig ind i betingelserne for din forsikring og vurderer, om klagen er berettiget.
Når du indgiver en klage, er følgende informationer vigtige:
- Navn
- Kundenummer eller policenummer
- Sagsnummer på den afgørelse, der vedrører din klage
Det letter også behandlingen, hvis du præcis skriver, hvad du er utilfreds med, og hvorfor du er det. Klagen sendes til klage@dansktandforsikring.dk.
Så snart vi har modtaget din klage, sender vi dig en bekræftelse på modtagelsen. Vi undersøger derefter sagen, og medmindre din sag er meget kompliceret, kan du forvente en behandlingstid på 2-3 uger.
Hvis du stadig er utilfreds
Kan du ikke nå til enighed med Dansk tandforsikring, kan du indgive en klage til Ankenævnet for Forsikring. Klagen oprettes elektronisk via deres hjemmeside ankeforsikring.dk / klageguide.
Øvrige kontaktoplysninger:
Ankenævnet for Forsikring
Østergade 18, 2. sal
1100 København K
Telefon 33 15 89 00 (kl. 10.00-13.00)